Wednesday, November 11, 2009

Sensitip

Entah kenapa aku rasa sensitip sejak preggy ni. Ada je perkara or perkataan yang ditujukan kepada aku walaupun dgn nada bergurau yg membuatkan aku terasa..kadang2 sampai menitiskan air mata..aku sendiri tak tahu kenapa...adakah disebabkan oleh perubahan hormon atau sebaliknya?

Berbalik pada perihal kehamilanku. Skrg usia kehamilan mencecah 6 bln namun ramai yg menegur saiz perutku yang agak kecil..Aku sendiri tak tahu nak jawab apa sbb bkn aku yg tetapkan semua itu.. masa kandunganku masuk 5 bln, aku dah scan dan doc menyatakan semuanya ok...saiznya kecil sbb badan aku kecil..cuma, apa yg aku harapkan semuanya sihat, selamat dan sempurna menjelang Mac tahun depan.Tak sabar rasanya nak menimang cahaya mata sendiri..


3 comments:

Anonymous said...

memang kalau preggy kiter sensetip sangat...alin dulu pun cam tu..selalu gak menitiskan air mata...

♥EeiNz♥ said...

ye jugak shima. cam nk berhangin 2 bdn je kan .. pape pun, tcre oke =)

shema said...

Alin: yeke? ingatkan aku je rs sensitip..kekadang hubby ckp tinggi sore sikit, terus berlinang air mata..

Eeinz: mmg angin semacam je ni

AlHamDuLillAh...by Opick feat Amanda

Ada UnTuKmU-nUbhAn