Wednesday, April 15, 2009

Kedai Kami Impian Kami

Akhirnya aku berjaya beli beberapa keperluan asas utk kedai dan spt yg aku janjikan aku titipkan beberapa gambar utk tatapan semua...bagi sesiapa yang mahu membina mahligai perkahwinan, jgn lupa menjengah ke kedai aku ni..



Tempat duduk utk pelanggan memilih design kad kahwin



Bahagian depan kedai..welcome to Isma Bridal



Showcase sampel kad kahwin n barangan komestik Avon--wakil jualan Avon tau!!


Selain menjual ratusan jenis kad kahwin, Isma Bridal turut menawarkan pelbagai perkhidmatan lain seperti pakej pelancongan ke beberapa destinasi menarik di Pulau Pangkor, tempahan kek kahwin ekslusif dan akan tiba tidak lama lagi pelbagai jenis pakaian kahwin utk mempelai serta andaman.
Memandangkan pemilik Isma Bridal bekerja full time, maka perniagaan ini akan dibuka untuk temujanji dan jangan malu-malu untuk hubungi kami di talian 013 2999965/0163238842 atau emelkan sebarang pertanyaan di news1111mt @gmail.com.





3 comments:

Anonymous said...

tahniah..heheh..bila dapat pi kedai ko ni?

Aliff said...

Salam,
Ayang,

Aku dah lama jadi pembaca senyap di blog kau. Aku lihat dan perhati dari jauh.

Kalau kau perlukan pertolongan, hubungilah aku. :)

Semoga berjaya.

shema said...

kpd alif,

TQ

AlHamDuLillAh...by Opick feat Amanda

Ada UnTuKmU-nUbhAn